středa 12. srpna 2009

teprve středa ..

Mám pocit, že tento týden se naprosto neskutečně vleče. Jindy nestíhám ani sledovat dny a teď bych se málem ukousala, aby byl pátek. Nevím, čim to je. Snad tím, že mi na konci týdne začíná 14 dni dovolené, na kterou se obrovsky těším? Nevím.
Dnešní den žádné velké úlovky, snad jen jsem ve starožitnictví, teda spíš bazárku všeho možného, vyhrabala perfektní bílý rámeček i s původní patinou.. jen nevím, jestli mám nechat tuto, nebo ho obrousit, znova natřít a napatinovat.. dilema dnešniho dne.. :)
Na natírání toho teda čeká docela dost.. polička, skříňka se šuplíčky a dřevěná bedýnka, kde mám schovány samé potřebičky na šití. Vždycky se celý týden těším, až pojedeme k rodičům, že si to tam před garáží dodělám a když se má jet, vždycky se do toho vmíchá neco jineho.. ať uz to, že kvůli něčemu nemůžeme vyrazit, nebo déšt, nebo se nám prostě vubec nechce, protože jsme unavení z práce.. no doufám, že to do konce léta stihnu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za komentář ♥