čtvrtek 19. listopadu 2009

malý balíček, velká radost :)

Došel balíček!
Malý, ale ohromná radost ! :)
Protože jsem nechtěla za sporákem škaredý plechový kryt a neustále přes něj dávala nijaké utěrky, hned když mi padla do oka tahle, musela být moje.. a jak je u nás doma ,,pravdivá" :-)
Pořídila jsem ji přímo od výrobce, ale pokud by jste si ji někdo zamiloval jako já, můžete si ji pořídit u Soni tady :)


5 komentářů:

  1. chchi, máš v konvici ducha ;-D maja.xx

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipne,to by byl uzasny darecek pro mou drahou polovicku a ja by jsem mu to zavesila primo nad postel:))

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kousek! :-) Jak to dopadlo s hodinovým polštářem z H+M, smím-li se ptát? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. moc dobry napad! :) inak...kuk na moj blog mam tam pre teba nieco :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé tak ta utěrka, tak to je něco :-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥