neděle 20. prosince 2009

čtvrtá adventní neděle ..

Tak už pomalu ale jistě vládne vánoční atmosféra i u Gralińky :)




trošku jsem překopala advenťáčka
ale snad k lepšímu, dnes už svítí všechny !
:-)


vánoční úklid neminul i poličku s krajkama a nějak se mi tam připletlo perníkové srdíčko.. ale docela tam sedí, na to že jsem je tam jen odložila, než bych ho zavěsila na závěs :-)

dlouhé zimní večery nabádají ke kutění a tak jsem podle návodu na mmb zkusila vytvořit vypichovaný věnec a docela se poved... ať žije přemnožená červená :))

detail.. je vidět puntíkatá látka a kárované srdíčko :)
( padlo na to půl povlaku starého polštáře )


5 komentářů:

  1. Krásnou neděli a ten věnec je fáááákt dobrej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Gralinko,panuje u tebe krásná předvánoční atmosféra.Polička s kraječkama je pěkná a ten věneček taky vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dear Gralinka,
    beautiful post. Love all your festive accents and that red garland with heart is so precious.
    and that spiced orange: can almost smell it despite my cold! Got to make a couple myself to spread the wonderful smell around the house. So Chrismassy, isn't it?
    Wish you a most serene and merry Christmas and a great new year.
    rita

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásné. Vypichované věnce jsem na MMB taky zahlédla, ale nijak mě neuchvátily. Jenže ten tvůj červenobílý střapatec je úžasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gralinko,stastne a vesele vanocni svatky a hodne zdravi a pohody do noveho roku :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥