čtvrtek 10. prosince 2009

v tom bytečku stoleček..

zastávám ten názor, že než mít doma nábytek který se mi nelíbí, tak budu raděj jíst na zemi a spát ve spacáku na tvrdé podlaze .. no a můj stoleček je příkladem jak to vyřešit jinak.. rozhodla jsem se neprodat ho ani nehodit z balkónu i když mne dost rozčiloval, ale jednoduše přes něj přehodit látku.. raděj mít kafe na banánových krabicích než na něčem, co se mi vůbec nelíbí..
šedou mám ráda, šedou máme i mikrotelevizi ( kterou bych doma vůbec nemusela mít :/ ) a tak jsem to vyřešila takto..
na stolku je chlupatá šála, kterou zbožňuju právě jako pravou zimní atmosféru. zachumlat se do myšího kožíšku .. a krásná drátěná ,,ošatečka" :) je dárek od mé drahé kamarádky Máji, které tímto ještě jednou děkuju ! :)




2 komentáře:

  1. není vůbec zač, andílku, ještěže jsi tak vzácná povaha a nevadí ti, že není doknale "urobený", a přesto ti dělá radost....za to ti děkuju já :-) Maja

    OdpovědětVymazat
  2. Gralinko,vypadá to moc dobře.Až budeš mít chviličku,mrkni prosím na můj blog a převezmi si ocenění.Přeju krásný den

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥