sobota 9. ledna 2010

může být?


Už před časem jsem tady dávala na přání mé drahé přítelkyně Elišky fotku s výšivkou.. měla jsem v plánu ušít z ní polštář.. ale protože neustále nemám k dispozici šicí stroj, došla mi trpělivost a udělala jsem to, co vůbec nemám ráda.

Dala jsem výšivku do rámečku.. myslíte že to může být? Já si pořád nejsem jistá :(

6 komentářů:

  1. Gralinko, mě se to líbí ohromně! Výšivka je nádherná a strašně se mi líbí kombinace látky a bavlnek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gralinko,osobne mam tyhle zaramovane vysivky(a hackovane decky)moc rada a zalezi preci jen na tobe jak to citis,ty jsi tam doma :))Ja bych jen nejspis zmenila barvu ramecku,nevidim zbytek mistnosti ale zda se mi,ze kremova se trosku tluce z bilou barvou vsude okolo.Takze bud bila jako je policka,sediva a nebo barva primo z vysivky?

    OdpovědětVymazat
  3. Gralinko, wszystko mi się bardzo podoba. Super pomysł z tą półeczką. Śliczne obrazki, najbardziej podoba mi się ten wyszywany haft. Bardzo ładny masz ten świecznik biały. Pozdrawiam i będę Cię często odwiedzać, bo miło tu u Ciebie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Gralinko!
    Souhlasím s Monikou, jen bych změnila barvu rámečku, jinak se mi to líbí moc!
    Hezký víkend!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  5. ona barva rámečku je bílá.. nevím, asi je zeď ještě bělejší :)
    ale děkuju za všechny komentáře ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to teda klobou dolů děvčata šeho si všímáte, já teda neviděla rozdíl mezi bílou a bílou až jste to napsaly, tak jsem se na to zadívala detailněji :-))

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥