pondělí 11. ledna 2010

relax u vyšívání..

když mám v hlavě nějaký motiv, musí být hned na látce. hledám, googlim co to dá dokud nenajdu.. i kdyby to trvalo hodiny. ..
potom si seřadím bavlnky co budu potřebovat, nachystám vše na komodu abych pak mohla brát jednotlivé odstíny tak jak jdou po sobě a nepřehrabovala se v bedýnce s bavlnkama uprostřed noci ( moje nejoblíbenější vyšívací doba )
Když je vyšito a hotovo, většinou výtvor zase složím a schovám do šuplíku.. kde takto ,,složených večerů" dřímá už hezká řádka..
prostě relax ;)





4 komentáře:

  1. Aha.. to jen já mám u toho takový "svinec" : ))
    Moc krásné.. a ti ptáčci.. Ti jsou tak krásní ..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Gralinko,přiznám se,že já mám taky v jednom košíku pár "složených večerů"...

    OdpovědětVymazat
  3. Gralinko,jsi uzasny "talent"-vysivka je nadherna:))

    OdpovědětVymazat
  4. hezky naaranžované,vyrábím předlohy na vyšívání,můžeš se juknout zde http://vysivani.netstranky.cz/
    vše podle přání
    přeji hodně radosti z ruč. prací
    Lada

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥