pátek 2. dubna 2010

díky za ocenění ..a ocenění pro vás !


Moc moc děkuji Hortenzii a Jitušce za ocenění !
Součástí tohoto ocenění je uvést deset věcí, které mi dělají radost, zde jsou:
zn..berte s nadhledem :))
--
1. když chytnu nějaký parádní úlovek na aukru za korunu :-)
2. když večer nezapomenu použít po pastě ústní vodu :))
3. když s manželem ležíme, koukáme ,,do blba" a říkáme si jak je nám vlastně fajn :o)
4. když se mi povede vyklopit bábovku aniž by půlka zůstala ve formě :-)
5. když vím, že nám zdraví relativně slouží a můžu být za to ráda protože bylo hůř
6. když mají v akci máslový popcorn :)
7. když se mi povede při příchodů domů zakopnout ponožky tam, kde je snad druhý den najdu a můžu dát do prádelního koše :))
8. když je Eliška na skype online a já vím, že v tom nejedu sama :))
9. když stihnu v termínu zaplatit povinné ručení ! :)
10. když vím, že jsou na světě lidi, kteří mne i přes moji praštěnost mají rádi ♥ ♥ ♥
---
a deset mých oblíbených blogů krom těch, od kterých jsem dostala ocenění :)
---

Žádné komentáře:

Okomentovat

děkuji za komentář ♥