sobota 10. dubna 2010

Gralińka se stěhuje!

Zítra nám začíná stěhování do nového bytečku, tak snad se během 14-ti dní ozvu už z nového :)
Držte nám palce, ať se z té hromady banánových krabic plných porcelánu nezblázním a nic se cestou nerozbije :))
( obrázek není můj ale je bájo, vygoogleno ;)

13 komentářů:

  1. Gralinko,gratuluji a držím palce at všechno klape podle Tvých představ a plánu!!!!
    Krásný víkend
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Grálinko, tak to je paráda, tak ať to všechno pěkně zvládnete a ať tě v žádné situaaci neopouští ten tvůj milý humor...Hezký víkend Helča

    OdpovědětVymazat
  3. Gralinko, také přeji bezproblémové stěhování ... hezký den. K.

    OdpovědětVymazat
  4. Grailnka, tiez sa pripajam k prianu stastneho prestahovania, bez sraty akejkolvek vecicky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěstičky, ať vše dobře dopadne. Hlavně bez úhony a příště opět v gralinkovském stylu :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky přeju nestresové stěhování a hlavně se těším na fotečky, a ukaž sedačku! :)Mony

    OdpovědětVymazat
  7. Připojuji se k přání co nejhladšího průběhu akce kulový blesk...:o))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hodně sil a pevné nervy! Těšíme se na nové zabydlené dekorace! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,

    mrkni na můj blog, máš tam ocenění.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo ... moooc hezky, jsem prekvapenec, super blog... :)

    emka

    OdpovědětVymazat
  11. Teda! Jsem moc zvědavá na Tvůj nový byt! Jasně, že na fotkách, to nebyl pokus "nenápadně" se vetřít na kolaudaci. :-) Přeji úspěšné stěhování. V tom počasí co teď v Brně panuje to nebude žádný med... Nebo se stěhujete mimo Brno?
    Mnoho pozdravů Marlenkovi. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj az vybalite , tak mrkni ke mne na blog a nech se ocenit:))) Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Gralinko, u mě na blogu máš malé překvpení. hezký den. K

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥