neděle 23. května 2010

jednoduše..

staré rámečky ze sklepa, sklenice na víno a kytičky z procházky..






12 komentářů:

  1. Prekrásne...v jednoduchosti je krása, to naozaj platí..Pekný zbytok nedele !
    Holly

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Gralińko,

    jednoduše a přeci tak krásně. Nádherně nafocené. Moc se mi to líbí.

    Krásný zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Gralinko,
    a já už jen dodám, žes vytvořila krásné zátiší, které jsi nádherně nafotila.
    Příjemný večer.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc všem.. jsem ráda že v jednoduchosti je síla a ty nejlepší dekorace nic nestojí .. a o to víc si vážím reakcí na mé fotky.. moc si toho vážím a jsem ráda, že je vidět, že focení miluju..

    OdpovědětVymazat
  5. MOC SE MI LÍBÍ VŠECHNY FOTEČKY .
    JEDNODUCHÉ A KRÁSNÉ .
    MĚJTE HEZKÝ VEČER . BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Čo dodať, fakt je to jemné, jednoduché a pritom efektné. Dobrá práca! L.

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥