neděle 2. ledna 2011

novoroční výšivky..

když jsem si koupila tento hyacint, doufala jsem že letos stihnu vyfotit moment, kdy se budou květy pukat ven .. no a večer jsem si odskočila k sousedovi pro DVD .. a přišla jsem zase k hotovému ! :)

Mezi svátky byl čas k relaxu a jeden z nejlepších způsobů, jak dokážu ,,vypnout" je vyšívání.. jen se schoulím do křesla, obklopím se bavlnkami .. uvařím si kafíčko a vyšívám a vyšívám..
-
Jsem teda amatér, co se nevyzná v bavlnkách, látkách na které vyšívá apod. a tak se v galanterii vždycky orientuju jen momentální fantazíí takže promiňtě můj amatérismus a nesrovnané křížky :))

růžičku už mám vyšitou delší dobu ale pořád nevím co s ní ..
nejsem moc pro výšivky na zdi.. tak snad polštář? nevím..
tyto písmenka jsem vyšívala pro jednu modro-kuchyňářku.. tak snad se budou jako překvapení líbit.. když to bude ve třech krásných rámečcích .. áách .. :))


10 komentářů:

  1. Stále mi vrtá hlavou, jak to děláš...?
    Je to tak krásné!
    Koukám, návrat jsi pojala ve velkém stylu a já jsem moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSA NOVOROČNÍ. MOC SE MI LÍBÍ A MOC CHVÁLÍM.
    TAKÉ SE SNAŽÍM, V NOVÉM ROCE, NEZAHÁLET.
    JÁ NERADĚJI ODPOČÍVÁM U ŠITÍ. NĚKDY SE I NĚCO POVEDE.
    HEZKÝ NEDĚLNÍ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ten kľúčik práve vyšívam aj ja:))
    Tiež nie som až taká kamarátka s ihlou, aby som bola expertom, tak som už dva krát párala:))
    Snáď to už dotiahnem:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. musim sa pripojit k pochvalam...vysivky su krasne...ak nenajdes teraz kluciku miesto, odloz a v pravej chvili budes vediet co s tym :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásná práce... obdivuji!

    OdpovědětVymazat
  6. Super... Velmi ráda se sem budu vracet... Denisa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, písmenka jsou moc povedená.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že věrné čtenářky Ti ten údajný amatérismus prominuly.:-) Moje oko to vidí dokonalé a krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem vyšívala, dokud jsem na to pořádně viděla, ale zhoršil se mi zrak, a tak počítat nitky už není co bývalo. A u křížkového vyšívání když se člověk o nitku ustřelí, už se pak dokola na borduře "nesejde". V tomhle případě bych ale vůbec nemluvila o amatérismu, ty výšivky na fotkách jsou překrásné, vkusné, jemné jako filigrán. Máte můj respekt.

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥