neděle 2. ledna 2011

novoroční výšivky..

když jsem si koupila tento hyacint, doufala jsem že letos stihnu vyfotit moment, kdy se budou květy pukat ven .. no a večer jsem si odskočila k sousedovi pro DVD .. a přišla jsem zase k hotovému ! :)

Mezi svátky byl čas k relaxu a jeden z nejlepších způsobů, jak dokážu ,,vypnout" je vyšívání.. jen se schoulím do křesla, obklopím se bavlnkami .. uvařím si kafíčko a vyšívám a vyšívám..
-
Jsem teda amatér, co se nevyzná v bavlnkách, látkách na které vyšívá apod. a tak se v galanterii vždycky orientuju jen momentální fantazíí takže promiňtě můj amatérismus a nesrovnané křížky :))

růžičku už mám vyšitou delší dobu ale pořád nevím co s ní ..
nejsem moc pro výšivky na zdi.. tak snad polštář? nevím..
tyto písmenka jsem vyšívala pro jednu modro-kuchyňářku.. tak snad se budou jako překvapení líbit.. když to bude ve třech krásných rámečcích .. áách .. :))


10 komentářů:

  1. Stále mi vrtá hlavou, jak to děláš...?
    Je to tak krásné!
    Koukám, návrat jsi pojala ve velkém stylu a já jsem moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSA NOVOROČNÍ. MOC SE MI LÍBÍ A MOC CHVÁLÍM.
    TAKÉ SE SNAŽÍM, V NOVÉM ROCE, NEZAHÁLET.
    JÁ NERADĚJI ODPOČÍVÁM U ŠITÍ. NĚKDY SE I NĚCO POVEDE.
    HEZKÝ NEDĚLNÍ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ten kľúčik práve vyšívam aj ja:))
    Tiež nie som až taká kamarátka s ihlou, aby som bola expertom, tak som už dva krát párala:))
    Snáď to už dotiahnem:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. musim sa pripojit k pochvalam...vysivky su krasne...ak nenajdes teraz kluciku miesto, odloz a v pravej chvili budes vediet co s tym :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super... Velmi ráda se sem budu vracet... Denisa

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, písmenka jsou moc povedená.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že věrné čtenářky Ti ten údajný amatérismus prominuly.:-) Moje oko to vidí dokonalé a krásné!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem vyšívala, dokud jsem na to pořádně viděla, ale zhoršil se mi zrak, a tak počítat nitky už není co bývalo. A u křížkového vyšívání když se člověk o nitku ustřelí, už se pak dokola na borduře "nesejde". V tomhle případě bych ale vůbec nemluvila o amatérismu, ty výšivky na fotkách jsou překrásné, vkusné, jemné jako filigrán. Máte můj respekt.

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥