úterý 4. ledna 2011

z nového ještě novější .. ?

Né vše je vždy ztraceno.. :-)
aneb když jsem dostala mikulášskou výslužku v opravdu strašném košíku.. hned jsem v něm viděla potenciál, že né vše je ztraceno.. a snad se povedlo.. a přitom k tomu stačilo tak maličko :-)


12 komentářů:

  1. Musím s tebou jenom souhlasit, košík dostal úplně jinou podobu.
    Krásný den
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Gralinko,
    přeměna košíku je skvělá! Povedla se ti :)

    hezký den
    Eva
    PS: máš pěkný blog, budu nakukovat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky nový košík je nádherný. Mám doma taky 2 košíky takové hrůzy jako byl ten původní a nevím si s nimi rady. Asi taky zkusím bílou barvu, třeba budou taky tak krásné :-) Díky za inspiraci. Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Výborné! Super nápad!!! Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Gralinko,

    opět super nápad. Ještě, že existuje bílá barva, ta nic nezkazí a výsledek je úžasný.

    Chválím parádní výšivky, jsou krásné.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Gralinko,
    doklikala jsem se k tobě přes Veve...a sem za to ráda!
    Super blog, krásné výtvory, a ta bílá všude...super:-) Žasnu a tleskám!
    Maryje (hnědooranžová)...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zachráněno pro další použítí, gratuluji.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  8. MOC POVEDENÉ. VÝSLEDEK JE VELMI ZDAŘILÝ.POSÍLÁM POCHVALU.
    HEZKÝ, CELÝ VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Vau! Krásné, a stačilo celkem málo... Je to prostě o nápadech...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké, máte krásný blog..Nějak omylem jsem se sem dostala a jaké překvapení že vidím mé srdíčko :)) Tak jsem ráda že slouží.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý blog, sem se budu vracet.A super odkazy na další podobné blogy, co se tu dají najít, u některých obrázků jsem si až uslintla a tiše zalitovala, že nejsem milionářka... Fakt PARÁDA!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je naprsto úúžasná předělávka!!! Obdivuji!

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥