středa 23. února 2011

inspirace..

myslím že inspirace není nikdy dost.. :))
pokud taky čtete, tak proč a od kdy?

12 komentářů:

  1. ... a pak taky zásadní otázka "kam s tím ?". Skříně začínají být přecpané, ale "přeci to nevyhodím, to dá rozum, že?". Pěkné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  2. Já čtu u tchýně, ale spíš Praktickou ž, občas bulvár a vařící časopisy - a skladování řeší ona :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kam pak s tím, to je otázka...zatím jsou v ložnici pod postelí-což vzhledem k tomu, že máme malé dítě a v ložnici teď opravdu jen spím-je dost blbej nápad, takže tam pod tou postelí jen leží a leží a čekají:-)

    OdpovědětVymazat
  4. MB mam na ceskem trhu nejradeji :) a jeste se snazim lovit britskou elle decoration, nebo britske living etc. skladovani je strasne, alehlavne proto,ze celkove casopisy zboznuju a kupuju jich hodne i modnich. nastesti mame suchy sklep, takze tam vetsinou presouvam ty mene dulezite, ale u sebe si nechavam prave mb, elle a par dalsich vybranych, a kupodivu v nich obcas i zalistuju zpet. ale tohle krasne zatisicko by u nas asi dlouho nevydrzelo, brzy bych se do nej zanorila a tahala neco ke cteni :))

    OdpovědětVymazat
  5. Před revolucí to byl časopis Domov a Um. Po revoluci jsem pokračovala ještě asi deset let ve čtení Domova a v současné době se inspiruji Chatařem a chalupářem, protože mně lifestylové časopisy neberou, takže nic už nekupuju neboť mi přijde, že mi berou duši ;o) a nutí mně podřizovat se...inspiraci čerpám z letmých procházek zahraničníma soukromýma blogama a stále se vracím ke starým číslům Domova,které mám částečně uschované ve sklepě a částěčně na faře...Krásný den Mokopa

    OdpovědětVymazat
  6. časopisy o bydlení jsem posedlá:) na českém trhu samozřejmě MB, jenom zřídka i jiný titul, ale zaúkolovala jsem širší okolí a kdokoli jeden někam za hranice, vozí cizí - už mám slušnou sbírku:) a dokonce i zalistuji zpětně, momentálně se kupí na hromadě a čekají na novou knihovnu do pracovn,y a co jsem ještě neprohlídla je tak nějak všude po ruce:) a proč? - protože je to krása a inspirace a na papíře je to hezčí než na monitoru, a protože ti cestovatelé mají jednoduchou práci, když vymýšlejí, co mi přivézt - letiště při odletu to jistí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Marianne bydlení čtu léta. Teda čtu... Několik let jsem měla rezervačku u nás v trafice, ještě teplou prolistovala, kochala se a, sice minimálně (s přítelem se nedokážeme na ničem dohodnout :( ), inspirovala při předělávkách bytu. Letos jsem jako vánoční dárek dostala předplatné. Zatím dorazilo, bohužel, jen jedno číslo. Tak nevím... Jsem z toho trochu otrávená.
    Pokud jde o skladování, skříně to jistí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Gralinko, já si kupuju MB od prvního čísla (tenkrát teda bylo zdarma k Marianne, kterou jsem v tu dobu četla), poslední dva roky jsem si ji vždy předplatila, když mě nalákal nějaký dárek k předplatnému a 3 čísla zdarma :-) A inspiruju se neustále, třeba když přemýšlím nad vánoční výzdobou, prolistuju staré prosincové čísla... A skladování? Vzhledem k tomu, že jsme se nedávno stěhovali, tak je mám všechny na hromadě, ale těším se, až vymyslíme pořádnou knihovnu na knížky a časopisy... Hezký den, catja

    OdpovědětVymazat
  10. A Kateřino, zavolej si na zákaznickou linku, mně jednou taky neposlali časopis, ale telefonicky jsme to bez problémů vyřešili...

    OdpovědětVymazat
  11. catjo, děkuji. Už je to vyřešeno přes email :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám předplacen časopis Bydlení (získala jsem k němu pekárnu na chleba, takže si vždycky udělám čerstvý chlebíček a zasednu ke čtení) a pak nedám dopustit na norský Vakre Hjem a francouzský Art Decoration. To jsou mé stálice už pár let. ;-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥