pátek 25. února 2011

čajíčková..

Miluju čaj. Přiznávám se.

Zelený čaj mě provází už snad 10 let. Dřív jsem byla závisla na zeleném čaji s broskví od zn. Jemča. Leč občas zelenému čaji zahýbám s čajem černým a ten je zaručeně nejlepší z LIDLu - Lord Nelson.. plná velká krabička za dvacku.. nemůžete minout v regále a nemůžete minout ani chutí.. je i přes hodně nízkou cenu opravdu výborný. Já si ho vždycky připravím s trochou bezového sirupu a oblizuju se až za ušima protože tuto kombinaci totiž dělává odjakživa moje babička a já se na ní stala závislou :-)

Leč při mé další návštěvě obchodu pro doplnění zásob Lorda Nelsona mě nemile překvapilo že je čaj vyprodaný a tak jsem si všimla vedle ležící krabičky s čaji zelenými.. a vanilka v něm mě dokonale dostala !

. .. prostě tyto čaje jsou návykové a ať mi nikdo netvrdí nic jiného :)))

... schválně.. zkuste je taky ;-)

9 komentářů:

  1. Gralińka, rada sa nechám ukecat:) Som čajíčkarka každým pórom tela, tiež mi najviac vyhovujú zelené a mám rada najmä sypané zmesi z čajovien, ale už pár rokov nikdy nechýba v skrinke s čajmi zelený s opunciou Teekane a na čierny ma sem tam nakriatne zas manžel čiernočajíčkar:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Hned zítra nám je na Tvé doporučení koupím ..
    Já jsem teda spíše kávová (co se labužnictví týče), ale čaj je No.2, i když jsem asi spíše klasik a miluju černý s citronem.
    Ondra je jen čajový, tak snad mu bude od tety ♥Žofiel♥ chutnat.

    OdpovědětVymazat
  3. Zelený s vanilkou musím taky zkusit! Mám ráda ten zelený s opuncií, jako Gabi. Můj poslední objev je bílý čaj s levandulí, moc příjemný. Ale jsem barbar, piju jen pytlíkové - čaj jako rituál mě nebaví. Jedině snad v čajovně.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já čajíčky taky můžu. Nejraději mám sypané, ale na ty musí být čas. Takže více pytlíkuju.
    Taky mám moc ráda chvíle, když si můžeme s manžou sednout a udělat si kvetoucí čaj. Sedíme u konvičky a čekáme co s toho vykvete a pak vychutnáváme :)

    Hezké chvíle u čajíku
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeej, zrovna včera jsem večer přemýšlela o mých oblíbených čajích. Z černých je to klasický Old England v kulatých sáčcích, také mám ráda zelený a bílý čaj a z ovocných momentálně ujíždím na švestce s jablkem od Jemči. Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. ČAJÍK TEN JÁ RÁDA.
    NEJVÍCE ČERNÝ S CITÓNKEM.
    DNES JSEM SI UŽ POCHUTNÁVALA.
    HEZKÝ VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Holka,BEZVÝHRADNĚ S TEBOU SOUHLASÍM. BEZ ZELENÉHO ČAJE NEJDE ŽÍT !!! ( já mám ráda vanilkový nebo earl grey..)
    Přeju ti voňavý čajíčkování.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, taky přidávám mezi závisláky :-)
    Zkoušely jste zelený s aloe vera od LOYD TEA? Dostala jsem ho v dárkovém balení 2 krabičky a pak jsem na něj dlouho nemohla narazit a fakt jsem si připadala jako feťák :-)))) a taky si lámu hlavu, co do toho přidávají, že je tak návykový.
    Teď jsem ho objevila v síti Droxi drogerie nebo i v lékárně jsem na něj natrefila, kupuju po 5ti baleních :-))))
    Dana

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥