pátek 25. února 2011

čajíčková..

Miluju čaj. Přiznávám se.

Zelený čaj mě provází už snad 10 let. Dřív jsem byla závisla na zeleném čaji s broskví od zn. Jemča. Leč občas zelenému čaji zahýbám s čajem černým a ten je zaručeně nejlepší z LIDLu - Lord Nelson.. plná velká krabička za dvacku.. nemůžete minout v regále a nemůžete minout ani chutí.. je i přes hodně nízkou cenu opravdu výborný. Já si ho vždycky připravím s trochou bezového sirupu a oblizuju se až za ušima protože tuto kombinaci totiž dělává odjakživa moje babička a já se na ní stala závislou :-)

Leč při mé další návštěvě obchodu pro doplnění zásob Lorda Nelsona mě nemile překvapilo že je čaj vyprodaný a tak jsem si všimla vedle ležící krabičky s čaji zelenými.. a vanilka v něm mě dokonale dostala !

. .. prostě tyto čaje jsou návykové a ať mi nikdo netvrdí nic jiného :)))

... schválně.. zkuste je taky ;-)

9 komentářů:

  1. Gralińka, rada sa nechám ukecat:) Som čajíčkarka každým pórom tela, tiež mi najviac vyhovujú zelené a mám rada najmä sypané zmesi z čajovien, ale už pár rokov nikdy nechýba v skrinke s čajmi zelený s opunciou Teekane a na čierny ma sem tam nakriatne zas manžel čiernočajíčkar:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, ty jsi jako já, taky čajíčkuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Hned zítra nám je na Tvé doporučení koupím ..
    Já jsem teda spíše kávová (co se labužnictví týče), ale čaj je No.2, i když jsem asi spíše klasik a miluju černý s citronem.
    Ondra je jen čajový, tak snad mu bude od tety ♥Žofiel♥ chutnat.

    OdpovědětVymazat
  4. Zelený s vanilkou musím taky zkusit! Mám ráda ten zelený s opuncií, jako Gabi. Můj poslední objev je bílý čaj s levandulí, moc příjemný. Ale jsem barbar, piju jen pytlíkové - čaj jako rituál mě nebaví. Jedině snad v čajovně.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já čajíčky taky můžu. Nejraději mám sypané, ale na ty musí být čas. Takže více pytlíkuju.
    Taky mám moc ráda chvíle, když si můžeme s manžou sednout a udělat si kvetoucí čaj. Sedíme u konvičky a čekáme co s toho vykvete a pak vychutnáváme :)

    Hezké chvíle u čajíku
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeeeej, zrovna včera jsem večer přemýšlela o mých oblíbených čajích. Z černých je to klasický Old England v kulatých sáčcích, také mám ráda zelený a bílý čaj a z ovocných momentálně ujíždím na švestce s jablkem od Jemči. Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  7. ČAJÍK TEN JÁ RÁDA.
    NEJVÍCE ČERNÝ S CITÓNKEM.
    DNES JSEM SI UŽ POCHUTNÁVALA.
    HEZKÝ VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Holka,BEZVÝHRADNĚ S TEBOU SOUHLASÍM. BEZ ZELENÉHO ČAJE NEJDE ŽÍT !!! ( já mám ráda vanilkový nebo earl grey..)
    Přeju ti voňavý čajíčkování.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, taky přidávám mezi závisláky :-)
    Zkoušely jste zelený s aloe vera od LOYD TEA? Dostala jsem ho v dárkovém balení 2 krabičky a pak jsem na něj dlouho nemohla narazit a fakt jsem si připadala jako feťák :-)))) a taky si lámu hlavu, co do toho přidávají, že je tak návykový.
    Teď jsem ho objevila v síti Droxi drogerie nebo i v lékárně jsem na něj natrefila, kupuju po 5ti baleních :-))))
    Dana

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥