sobota 26. února 2011

sobotně naladěná..

Sobota..
den kdy jste ještě unavení z pracovního týdne ale zároveň naladěni něco podniknout..
-
měla jsem hodně náročný pracovní týden a proto to dnes tak vypadá .. do oběda jsem se válela v peřinách ve společnosti zahraničních blogů, teď jsem si uvařila cappucino, přesazuju kytičky do čerstvé hlíny, vytvářím různé dekorace po bytečku a chystám se natírat zase jeden z pokladů co snad bude vypadat k světu a bude i výjmečně k užitku :))

krásnou sobotu přeji všem blogerkám a pravidelným čtenářkám !
a že vás je opravdu hodně a já si toho vážím ! :-)

občas by jeden neřekl, jak dokáže být štětec krásný ! :-))


5 komentářů:

  1. Tak jsme na tom stejně.)))jÁ JDU KYTKY PŘESAZOVAT TEĎ.

    A ČLOVĚK BY NEŘEKL JAK JSOU NĚKDY OBYČEJNÉ VĚCI KRÁSNÉ))).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj tak takové víkendy přesně miluju:) Tvůj blog je perfektní.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Gralińko, tak jsem včera u kávičky "sjela" Tvůj blog od A do Z a jsem taaak potěšená! Jednak tím, jak jsi mi podobná (navlečená každý večer do pěkně tlustých ponožek sním o tom nejkrásnějším domku pod sluncem) ;-), ale i tím, s jakou pečlivostí a nápaditostí tvoříš tyhle stránky. Je to opravdu moc milé zastavení a už už se těším na Tvoje další příspěvky. Lucijda

    OdpovědětVymazat
  4. Gralinko jsem ráda, že zase bloguješ a já tu taaak dlouho nebyla! Jsem Gralinkovski naladěná a chci víc!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gralinko, odkud je ten hrnek, prozradíš ? Já podobný dostala k narozeninám, víc buclatý, ale ulomilo se mu ucho :-/ tak sháním náhradu a nedaří se...

    OdpovědětVymazat

děkuji za komentář ♥